VILEBREQUIN - London

Adresse: Unit 1/2 Burlington Arcade, London W1J 0PA.
Telefon: 02074996558.
Webseite: vilebrequin.com
SpezialitĂ€ten: BademodengeschĂ€ft, BabyausstattungsgeschĂ€ft, KinderbekleidungsgeschĂ€ft, BekleidungsgeschĂ€ft, GeschĂ€ft fĂŒr Modeaccessoires, Modedesigner, HerrenmodengeschĂ€ft, T-Shirt-GeschĂ€ft, DamenmodengeschĂ€ft.
Andere interessante Daten: Lieferdienst, Abholung im GeschÀft, Einkaufen im GeschÀft, Service/Leistungen vor Ort, Lieferung am gleichen Tag, Rollstuhlgerechter Eingang, Rollstuhlgerechter Parkplatz, Damenbekleidung, Herrenbekleidung, Debitkarten, Kreditkarten, Mobile Zahlungen per NFC, Kreditkarten.
Bewertungen: Dieses Unternehmen hat 25 Bewertungen auf Google My Business.
Durchschnittliche Meinung: 4/5.

📌 Ort von VILEBREQUIN

VILEBREQUIN Unit 1/2 Burlington Arcade, London W1J 0PA

⏰ Öffnungszeiten von VILEBREQUIN

  • Montag: 10:00–18:00
  • Dienstag: 10:00–18:00
  • Mittwoch: 10:00–18:00
  • Donnerstag: 10:00–18:00
  • Freitag: 10:00–18:00
  • Samstag: 10:00–18:00
  • Sonntag: 11:00–17:00

Sehr geehrte Leserin, sehr geehrter Leser,

Sind Sie auf der Suche nach exklusiver Bademode und hochwertiger Kleidung fĂŒr Damen und Herren Dann sollten Sie das französische Modelabel VILEBREQUIN in London kennenlernen. Das Unternehmen ist spezialisiert auf BademodengeschĂ€fte, BabyausstattungsgeschĂ€fte, KinderbekleidungsgeschĂ€fte, BekleidungsgeschĂ€fte, GeschĂ€fte fĂŒr Modeaccessoires, Modedesigner, HerrenmodengeschĂ€fte, T-Shirt-GeschĂ€fte und DamenmodengeschĂ€fte.

Die Adresse des Stores in London lautet: Unit 1/2 Burlington Arcade, London W1J 0PA. Hier können Sie die neuesten Kollektionen von VILEBREQUIN entdecken und sich von der ausgezeichneten QualitĂ€t der Produkte ĂŒberzeugen. Das Unternehmen bietet auch einen Lieferdienst und eine Abholung im GeschĂ€ft an. Wenn Sie also nicht die Zeit haben, den Store persönlich zu besuchen, können Sie Ihre Bestellung bequem online aufgeben und sich die Ware nach Hause liefern lassen.

Die Öffnungszeiten des Stores sind von Montag bis Samstag von 10:00 bis 19:00 Uhr und am Sonntag von 12:00 bis 18:00 Uhr. Das Unternehmen bietet auch einen Rollstuhlgerechten Eingang und einen Rollstuhlgerechten Parkplatz an, um den Besuch fĂŒr alle Kunden so angenehm wie möglich zu gestalten.

Die Webseite von VILEBREQUIN ist vilebrequin.com. Hier können Sie die neuesten Kollektionen entdecken und sich ĂŒber die verschiedenen Services und Leistungen des Unternehmens informieren.

Das Unternehmen akzeptiert Debitkarten, Kreditkarten und mobile Zahlungen per NFC. Wenn Sie also auf der Suche nach hochwertiger Bademode und Kleidung fĂŒr Damen und Herren sind, sollten Sie VILEBREQUIN in London besuchen oder die Webseite des Unternehmens besuchen.

Es ist erwĂ€hnenswert, dass das Unternehmen auf Google My Business 25 Bewertungen hat und eine durchschnittliche Bewertung von 4/5 erhalten hat. Dies spricht fĂŒr die hohe QualitĂ€t der Produkte und den hervorragenden Service des Unternehmens.

Insgesamt ist VILEBREQUIN ein Muss fĂŒr alle, die auf der Suche nach exklusiver Bademode und hochwertiger Kleidung fĂŒr Damen und Herren sind. Das Unternehmen bietet eine hervorragende Auswahl an Produkten und Services, die den Besuch oder den Einkauf online zu einem angenehmen Erlebnis machen. Wir empfehlen Ihnen, die Webseite des Unternehmens zu besuchen und sich von der QualitĂ€t der Produkte und des Services zu ĂŒberzeugen.

Kontaktieren Sie VILEBREQUIN noch heute ĂŒber ihre Webseite und lassen Sie sich von der Welt der exklusiven Bademode und Kleidung begeistern.

Mit freundlichen GrĂŒĂŸen,
Ihr asistente Ăștil.

👍 Bewertungen von VILEBREQUIN

VILEBREQUIN - London
Amna A.
1/5

I visited the store today (August 7) at around 11am, I was stood in front of the women’s clothing store and the lady working there very rudely asked us to leave as we were “blocking the window”. Personally, I think this is very unnecessary because I won’t be “blocking the window” for long and the pathway is narrow so obviously we would have to stand in front of the shops when discussing where to go next. She said that she pays for the window display, which I also found rude since this is a public pathway. As someone who has shopped from Vilbrequin before and possibly even entered the store if it wasn’t for her rudeness, I’m very disappointed in the customer service. She even called security on me, for standing in front of the sop for no more than five minutes
 This experience left my mother very frustrated, so word of mouth will definitely veer customers away from this branch to avoid a negative experience. Was this all necessary?

VILEBREQUIN - London
Vessela I.
1/5

After buying from them for 10 years, never ever again. Scammers. Defective items being sold and no refund/exchange offered. This is not luxury, this is a farce.

I purchased a pair of shorts for my husband as a Christmas gift. We were going on a dreamy holiday in Thailand - a perfect backdrop for pampering and fantastic experiences. During the holiday we noticed the shorts showed clear signs of discolouration, only after a few days of wear. I submitted a report to your Customer Support team upon my return, with included photos and descriptions. After an initial response it took them 11 days to tell me to return the shorts to a store for inspection. I did as asked and they promised to call me the next day. Upon keeping the shorts for a number of weeks I had to contact them to chase them for a resolution. I have been completely stonewalled, they are refusing to refund or exchange (either is fine for me, as I said, I am a fan and have dresses and my husband has other shorts etc) and want me to just shut up. They have made up an excuse that I must have used some sun screen, which is untrue. Furthermore for a product which is supposed to be used in conditions of sun, sea, and such conditions, blaming discolouration on a sun screen is ludicrous. But that’s a different topic. It is clearly a defective pair and it is now discontinued from production. It is a borderline scam. Finally upon chasing yet again, I got an answer with an excuse I gave them a wrong number. But.. they contacted me on WhatsApp! I finally have the shorts with me again. But no resolution to the issue. No apology. No refund. No exchange. Never ever ever again buying from these scammers.

VILEBREQUIN - London
Ian M.
5/5

The best Vilebrequin store I've been to anywhere. They have a huge range, including items not available online, and are incredibly helpful, polite and professional. 100% recommend.

VILEBREQUIN - London
Zenobia D.
5/5

4 months after purchasing the wrong Christmas gift for a family member, I finally got around to exchanging at the store in Burlington Arcade. NB I’d agreed this with Vilebrequin HQ in advance. Alessandro was incredibly welcoming and knew to expect us. Stefania was attentive and patient in helping us find an item for exchange. First class service, thank you.

VILEBREQUIN - London
David J.
1/5

Went to return an item which was bought recently, never worn, had the receipt and all tags. I had phoned ahead to ask and a man named Alex said it was fine to return it. They outright refused to refund me because I didn't have the "original payment card". Makes no sense because these details change whenever you get a new card anyway. Just sounded like an excuse to not refund me.

VILEBREQUIN - London
Ray B.
5/5

Superb customer service today at the Vilebrequin Burlington store. I had cause to go in with a query relating to a previous online order, and the store manager was incredibly helpful - nothing was too much trouble.
Vilebrequin, this store and its staff are a credit to your brand - I'll definitely be back for next summer!

VILEBREQUIN - London
Martin S.
5/5

I delivered four pairs of swimming trunks for relining and ‘servicing’ - all four pairs were delivered to my house in Dorset six days later . This is outstanding service . Thank you

VILEBREQUIN - London
Toni
1/5

Poor quality shorts that do not last. Offered a 10% discount on a new pair, so they can take my money again.

Go up